maanantai 11. helmikuuta 2013

It is monday again

Elikkäs, terppa taas. Mun olo on ihan sika huono tän KP tulehduksen takia mut halusin nyt tulla vaan päivittämään tänne 8) Yöllä en saanut oikeen nukuttua ku yskitti niin paljon ja lämpö oli nousussa mut nyt hieman parempi olo yöhön verrattuna, oh, en jaksa oottaa et tää tauti on ohi. Pääsee lenkkeilemään.. Mutta niin, mun aamupaino näytti 93,5! oon nii tyytyväinen et se on oikeesti laskussa, join eilen vaan vettä ja söin kuivattuja marjoja, ainoota minkä sain alas + vähän kevytrahkaa. Päivän kaloreiks jäi siis 140 kcal, ihan huikeeta 8). Nyt aamulla söin näkkäriä, noin 50 kcal päälisineen. Mul on oikeesti fiilinki et kerrankin oon onnistumassa joka taas saa mut hyvälle tuulelle vaikka masennus selkäpiitä kaivaakin.




































Tollaset kuvat motivoi mua tiputtamaan painoa. Jos jatkan tällä mäkkisafkalinjalla, joku päivä näytän tolta. Ihan karmeeta.

Muuten, te jotka satutte tätä lueskelemaan, vinkkejä saa toki antaa tohon kommenttilootaan jos tiiätte asioita, jotka vois motivoida mua enemmän jne 8> Salille mä en vielä kehtaa mennä, koska hävettää mun kroppa. Sillon ku olin sen 98 kiloa, mun perse näytti tolta mil on pinkki paita, kuvassa siis, mut siis ei ihan niin iso. Nyt ku kattelin peilistä niin mulle mahtuu yhet housut jotka ennen oli vähän ollu tiukat, nyt ne on täydelliset  8) Thank god en heittäny niitä pois :3

Tänään aattelin vielä lepäillä ihan kunnolla, jos huomenna tai ylihuomenna pääsiskin jo kouluun. 

Mun lukijaksi voi liittyä tosta oikeenpuoleisesta sivupalkista, tilaamalla tekstit jos suinkin kiinnostaa seurata mun edistymistä (8

Eipä mulla tässä muuta, koittakaa se muut selvitä maanantaistanne kunnialla. Mä loikkaan sängynpohjalle, adios ! 

-Maria

4 kommenttia:

  1. Upeeta :)! Keep on going, älä luovuta, sul on hyvä alku! Mäki oon ollut joskus yli satakilonen ja pituutta 169 cm. Nyt painan 60 kiloa, muista toki liikuntaa ahkerasti, muuten iho alkaa roikkumaan ikävästi ja venymään, niiku mulla kävi (laihduin 2 viikossa 20 kiloa olemalla syömättä mitään, join vain vettä). Jos hyvin käy, mun nykyinen, aktiivinen liikunta ja sulkapalloilu vähän kiinteyttäis ihoa. Mut tosiaan, tsemppiä! You can do it!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos :)♥! Voikun ikävää :/.. Toivottavasti saat kiinteytettyä ja en todellakaan oo luovuttamassa, näin loistava alku :3

      Poista
  2. Höpsistä, kyllä sä sinne puntille voit mennä! Mäkin käyn siellä ilman häpeän tunnetta vaikka ylipainoinen olenkin :-) Kaikki aloittaa jostain, eikä varmasti kukaan luo suhun mitään ilkeitä katseita.
    Ja muista kans että jos syöt liian vähän niin sun kroppa menee säästöliekille! Parasta on syödä kunnolla, puhtaita ja terveellisiä safkoja ja liikkua paljon. Ainakin mulla toimii :)
    Hurjasti tsemppiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä vaan vielä kehtaa mennä, itsetuntoki on vaennu jonnekki perseesee :c Ja toi säästöliekkijuttuhan just tuo painoo lisää, mut ku on kipeenä nii en jaksanu syyä mitää :c Koitan kyl pitää sen alle 1000 kcal ja reippaasti liikuntaa rinnalle :3

      +Kiitos tsempistä <3!

      Poista