keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Fuck this shit!

Jep, paino nous mun masennusjakson aikana mikä meni just ohi.... 98 kiloon!!!! Hyi vittusaatanahelvetti! Mut nyt oon vetäny nutrilettii 3 putelii päiväs ja viikos -4 kg, en oo kyl liikkunu. Otan liikunnan rinnalle, se alkaa tänä iltana "kuntopiirillä". Mä vannoin itelleni et sitku painan 100 kiloo tai enemmän yli kuukauden ajan, tapan itteni. En haluu kuolla mutten haluu kattoo sitä ihravuorta peilistä..... Kommentteihin voi heittää laihdutusvinkkejä mulle lisää! Kiitän, ~minä

2 kommenttia:

  1. Heips! Sulle ois haaste mun blogissa :)! http://mansikkaysiyks.blogspot.fi/2013/04/haaste-ja-ostoksia.html

    VastaaPoista
  2. Moikka!
    Luin tässä sun blogin läpi ja haluan sanoo sulle paljonpaaljon tsemppiä!
    Sitä samaa vanhaa lorua on varmaan aika turha sanoa, että ei kannata laihduttaa liian vähäisillä kaloreilla,ja että lopulta laihdut kun kulutat enemmän kuin syöt.
    Ei tuo itseänikään auta(laihdutan siis itsekin lähelle 70 kiloa,177cm olen), mutta tavallaan sen kuuleminen auttaa ainakin itseäni muistamaan että pikadieeteillä ja syömättömyydellä kaivaa lopulta vaan kuoppaa itselleen. Olen oppinut sen valitettavasti kovimman kautta.

    Mua on auttanut proteiinin ja kuidun kasvisten muodossa lisääminen, nälkä ei tule pitkään aikaan ja mielialakin on mulla ollu enemmän positiivinen.
    Mä suosin maustamatonta maitorahkaa,raejuustoo,tonnikalaa ja kanaa proteiineissa.
    Kannattaa myös juoda nälkään jotain kuumaa,teetä tai kahvia. Vaniljatee on oikeesti tosi hyvää!
    Ja yritä juoda vettä paaljon, buustaa aineenvaihduntaa ja sillä saa sitä näläntunnettakin pois tavallaan.

    Sitä tsemppiä edelleen ja valtavasti voimia, sä pystyt siihen!! <3

    VastaaPoista