lauantai 6. huhtikuuta 2013

Im so sorry for everything, guys..

Tunnen itteni petturiks. Antakaa anteeks etten oo kirjottanu aikoihin. Mun elämä vaan menee alamäkee. Erosin mun pitkäaikasen poikaystävän kaa, jouduin sairaalaan itsetuhoisuudesta ja heitin koneeni seinään, niin en ole päässyt päivittelemään, eikä ole inspannutkaan. Mutta 1 hyvä puoli! Olen pudottanut painoni nyt 92 kiloon. Olisin voinut yrittää paljon enemmän toki, muttei ole inspannut. Ja propsit siitä, etten tehnyt tuon painonpudotuksen eteen mitään, söin vain suklaata.

Mutta, Olen taas nousemassa jaloilleni! En ole antanut periksi, enkä anna. En välitä kuinka kauan siinä menee, toivonmukaan ei paljoa, mutta joku päivä olen tavoitteessani. Onnellinen. Takaiskuja tulee, mutta en luovuta!

Kiitos kaikki, ♥lla Minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti