sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Uusi yritys

Tästähän en voi syyttää muita kun itteeni, anteeks pyydän vielä kaikilta. Epäonnistuin, mulle tuli takaiskuja jotka lannisti mun projektia. Nyt kun on kevättä rinnassa, on myös uutta puhtia elämänmuutokseen! Esimerkiksi eilen juoksin 2 km lenkin, ennen en olisi juossut ollenkaan astman ja röökinpolton takia. Nyt pinnistin ja pakotin itseni siihen. Samalla minua ahdisti. Mietin että mitä ohikulkijat ja -ajajat miettivät. "Mustatukkainen, läski tankkeri juoksee naama punaisena, henki hieverissä. HAHAHA!" Voin kuvitella olleeni huvittava näky, mutta en jaksa välittää siitä. Välitän vain siitä että onnistuin. Tein sen. Mä juoksin.

Mul ei nyt ollu tähä kauheesti mitään muuta, kirjottelen taas mahdollisimman pian! Viel vähän motivaatiota mulle kuvissa.
Siinä nyt jotain inspaamaan mua. Heippulis♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti